8 Mart 2012 Perşembe

KAHVALTILIK KURUTULMUŞ KABAK KURUSU KAVURMASI


Ben çok severim kurutulmuş sebzelerin kavurmasını veya yemeğini.
Daha önceki postumda yayınlamıştım.
Kurutulmuş biber kavurmasını....yapılışı aynı lezzeti farklı kabak kavurmasını deneyin.
Tadı mantarı andırıyor. Mantar kadar lezzetli oluyor inanın..
Tabi bunun için yazdan ince ince doğrayıp kurutmanız gerekir kabakları.
Sadece kahvaltıda değil pastaların ve kısırlarımın yanında da meze olarak servis ediyorum.
İster sarımsaklı yoğurtla ister sade olarak,sizin keyfinize kalmış orası...
Afiyet olsun hepinize.......



5 yorum:

  1. ben geldim kokular bir kase lezzete geldi canım
    ellerine sağlık
    :))

    YanıtlaSil
  2. bende çok severim kuru sebzenin kavurmasını cnaım.birde yoğurtlu olacakkı harika olur.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. canım sağolun afiyet balşeker olsun
    inşallah bir arada yemeyi nasip eder allah bize birgün

    YanıtlaSil
  4. Cok güzel olmus canim...
    ellerine saglik
    :-)))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)