2 Mart 2012 Cuma

hırsız var

arkadaşlar sizlere söyleyemediğim sebep kullanıcı adı ve şifremi
biri çözüp benim panelime girip kayıtlarımda oynamalar,eklemeler yapmış
Allahtan şifreyi değiştirmeyi akıl edememiş
içime sinmediği için dün ani bi kararla taşındım fakat orası bana yabancı ve neden ben pes edeyim
bunu yapan utansın
şifremi değiştirip  savcılığa başvurdum
anladımki ben alıştığım mutfağımda sizlerle olmaktan daha çok keyif alıyorum
ilk kez böyle bişey başıma geliyor
ne diyeceğimi bilemiyorum
buradayım işte yeniden ve hep....

8 yorum:

  1. inanmiyorum gercekdenmi yaaa olamazzz ne kadar ayip birsey :((

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  2. sık sık şifre değiştirmek lazım aslında

    geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  3. Ya ne istiyorlar bu bloglardan ya kapatırlar,ya resim ve tarifler izinsiz kullanılır yada böyle şeyler benim de bi resmimi bi esnaf lokantası almış camına yapıştırmış ne yapmam gerekiyo bilemiyorum ..
    Sana çok geçmiş olsun canım ....

    YanıtlaSil
  4. tamam o zaman biz de burdayız:))))

    YanıtlaSil
  5. ilk kez başıma böyle bişey geldi arkadaşlar,kendi halinde tarif yayınlayıp biribirimizi tanımadığımız halde gönül bağımız olan ve sadece derdimiz mutfak olan bizlerden kim ne ister bilmem anlamadım gitti,

    YanıtlaSil
  6. Hayret birşey bu insanların hiçmi işi gücü yok çok geçmiş olsun bencede pes etme....

    YanıtlaSil
  7. MM ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    EMEK HIRSIZLIĞI CANIM
    MUHABBETLE KAL
    :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)