12 Mart 2012 Pazartesi

BEYAZ LAHANA SARMASI

Kış geçip giderken,lahanaların bol ve tam lezzetli olduğu zamanlar diye düşünürken
tencereye dizilip,pişiverdi. Bizde afiyetle yedik. Geriye ise yayınlanmak için saklanan
birkaç foto kaldı elimde:)
Lahana sarmanın daha zor olduğunu düşünen bir çok kişi tanıyorum
saramam,beceremem diye.
Bana göre yaprak sarmasından daha kolay ve pratiktir.Çok özen gösterilmeden de
sarılan lahanalar piştikce büzülür ve açılma şansları yoktur.
İllaki ben yine cesaret edemiyorum diyorsanız
tarifine ve çok kolay yapılan lahana kapamaya bakınız.
Hem pratik,kolay ve görüntüsüde çok hoş oluyor.
Afiyet olsun.

7 yorum:

  1. eline sağlık kardeş çok güzel olmuş
    sevgiler
    banada beklerim:)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım benim çok severim..blog profilindeki kızn mı çok ama çok tatlı.yerim onu.Allah nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  3. lahana dolmasını cok seven ama sarması zor diyenlerdenim bende,keşke banada yapan olsada yesem :))

    YanıtlaSil
  4. çok severim ama hiç yapamam, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Bizde de ayni gün biter,cok seviyoruz,eline saglik

    YanıtlaSil
  6. offf.nasılda severim cnaım.harika görünüyor.olsadayesem şimdi.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık arkadaşım;)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)