7 Mart 2012 Çarşamba

KAŞARLI KÖZLENMİŞ PATLICAN KÖFTESİ

bloğunu izlediğim bir arkadaşımın bu tarifini denemek istedim.
pcyi açma zamanım yoktu tarifi net hatırlayamadım.Köfte köftedir dedim
başladım hazırlamaya.....

dondurucuda yazdan hazırladığım 2 paket patlıcan közü
3 adet haşlanmış patates
1 büyük soğan rendesi
4 diş sarımsak
5-6 kaşık bayat ekmek
1 adet yumurta
kaşar rendesi(4 kaşık)
doğranmış maydonoz
2 kaşık biber salçası
tuz,kimyon,acı pulbiberi
7 baharat
Bir güzel yoğurdum ve dinlenmeye bıraktım.Daha sonra elips şekli verip,galete ununa buladım.
Kızgın yağda kızarttım aslında domates sosu yapıp fırına verecektim.Üzeri bol kaşarlı....
 Aceleye geldi ama yinede tadı güzeldi biz beğendik:))Sizede tavsiye ediyorum...
Not: Link verdiğim arkadaşım fatoş yorumda benim böyle bir tarifim yok demiş,
Kimin bloğıu olduğunu hatırlayamadım. Lütfen okursa bana yazsın.

12 yorum:

  1. Nefis olmuş
    görüntüsü yeter canım ellerine sağlık
    zaten malzemelerdende ne kadar nefiss
    olduğu..
    Afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  2. NANEM MAYDONOZUM
    MMM ELLERİNE SAĞLIK HAYATIM
    :))

    YanıtlaSil
  3. değişik bir lezzete benziyor, ellerinize sağlık. birde benim bloguma yorum bırakmışsınız, kelime doğrulamayı kaldırmayı baktım ama bulamadım:)nasıl yapmalıyım acaba.

    YanıtlaSil
  4. değişik bir tarif, eminim çok lezizdir, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Degisik bir köfte olmus,közlenmis patlicanin tadini seven biri olarak kesin nefis olmustur köfteler görüntüsüde sunumda istah aciyor eline saglik

    YanıtlaSil
  6. hem patlıcanı hem de közlenmiş halini oldukça seven ben bu tarifi kesinlikle ve kesinlikle denicem. bayıldımmm... eline sağlık tatlım:)

    YanıtlaSil
  7. canısııı ellerine kollarına sağlık olsun da link olarak benim adresi vermişsin benim böyle bir tarifim yok bir yanlışlık olmuş galiba bi düzeltsen sana zahmet tarifin asıl sahibine ayıp olmasın..sevgiler

    YanıtlaSil
  8. kaşarlı,közlenmiş birde patlıca en sevdiklerim bir arada :)ellerine sağlık arkadaşım...

    YanıtlaSil
  9. Degisik bir tarif canim misafirlerim gelecek düsünebilirim bu tarifini ellerine saglik

    YanıtlaSil
  10. benimde dolapta yazdan kalma közlenmiş patlıcanlarım var güzel fikir bende yapayım :)))
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar yorumlarınıza teşekkür ederim,fatoşun muufağı diye hatırlıyordum ama değilmiş,tam ttarifi hatırlamadan yaptım ve kaşar yok diye aklımda kalmıştı fakat ben koydum içine

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)