7 Mart 2012 Çarşamba

NARLI KALPLİ VİŞNE SOSLU YAŞPASTA


Güzel mi güzel,özel mi özel arası vişne parçacıklarıyla ve tatlı pembiş rengiyle kimsenin hayır diyemiyeceği bir yaşpasta.......Buyrun tarifi
klasik pandispanya tarifim
5 yumurta 
1 su bardağı şeker
1 vanilya
birkaç damla limon suyu
1 kabartma tozu
2 su bardağı un


İyice köpük köpük oluncaya kadar önce yumurtayı ve şekeri çırpın.
Diğer malzemeleri de sırasıyla çırpın. Yağlı kelepçeli kağıda dökün.Üzeri kızarıncaya kadar pişirin.Soğuyunca ikiye kesip şekerli süt veya asidi gitmiş yedigünle ıslatın, Kuru kuru olmasın
arası için malzeme;
1 paket sade pasta kreması
1 paket çilekli kremşanti
4-5 kaşık labne peyniri
üzerindeki süt miktarını azaltın ve çırpın
.
Hazırladığınız kremayı pasta kekine bir kat sürün.Evdeki vişne reçelinden aralarına serpiştirdim.
Tekrar pasta kremasını sürdün.Üst kısmınıda pasta pompasıyla önce kalp şekli verip ve kenarını süsledim.Biraz donması için buzdolabına kaldırın ve kalp figürünü ise biraz reçelin suyuyla bir tatlı kaşığı nişastayı pişirin.Ilıyınca araya dökün ve hemen soğuk bir yere kaldırın ki kremşantiler sıcaklıktan şekilleri değişmesin. Ben narla süsleme yaptım siz istediğiniz gibi yapabilirsiniz.
Afiyet bal şeker olsun:))
Bu tarifimde sevgili gelibolu17'ye....ve
çay kahve bahane etkinliğinin evsahibesi elifin defterine gidiyor..








          .


 .

9 yorum:

  1. ne güzel de süslemişsin canım.harika olmuş.yemede seyret gibi sanki.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Tatlı krızimin tuttuğu şu dakikalarda iştahım daha bir kabardı.Çok güzel görünüyor.Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. oyy oyy oyyy görüntüye bak

    bayıldım
    bir dilim alabilirmiyim :)

    YanıtlaSil
  4. valla resim gibi olmuş pastan çok beğendim,kopya çekip bende yapabilirim ama seninki kadar güzel olurmu bilemem :) elleirne sağlık,yayınladım,gene beklerim :)

    YanıtlaSil
  5. ne muhteşem bir görüntü, ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Tarifiniz yayınlandı ellerinize sağlık :)

    http://elifindefterinden.com/2012/03/07/narli-kalpli-visne-soslu-yaspasta/

    YanıtlaSil
  7. Ellerine saglik canim gercekten güzel gözüküyor.

    YanıtlaSil
  8. bayıldım bu pastaya süslemesine.ellerine sağlık canım çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  9. Estetik açıdan görüntü süper..Tadına da bakmak lazım.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)