6 Mart 2012 Salı

ERİK MARMELATLI ISLAK KURABİYE

      Benim çok sevdiğim,yedikce de insana hımm dedirtecek bir kurabiye ve birde ev yapımı mürdün eriği marmelatının o güzel mayhoş tadıyla kesinlikle ikinciyi hatta üçüncüye bile hayır demeyeceğiniz lezzetin tarifini vereyim.Bir yerde görüp yaptığım bir tarif değil.Çok önceden ıslak kurabiyemden yola çıkarak düşünüp yapmıştım. Herkestende övgü aldığım nefis bişey çıktı ortaya....sizde beğenirsiniz umarım:)))  Bloğumdaki sıkınttıdan dolayı popüler olan bu tarifimi tekrar yayınlamak istedim.
        MALZEMELER
Yarım paket margarin
1 fincan sıvıyağ
1 çay bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 yumurta ve aldığı kadar un
Üzerini bulamak için hindistan cevizi
Orta boy kase erik marmelat


        
        Malzemelerden yumuşak bir hamur elde edin ve dilediğiniz şekli verin.Fırından çıkar çıkmaz evinizdeki veya dilediğiniz marmelata (ben özellikle erik marmelatı kullanıyorum) batırıp çıkarın sonra da hindistan cevizine bulayın.Yapımı bi o kadar kolay lezzeti bol kurabiyenin tarifide bu kadar basit.Hepinize afiyet balşeker olsun.Sevgiyle kalın...
   Bu tarifimi porselendemlik çay saati etkinliğinin ev sahibesine gönderiyorum.


                           

2 yorum:

  1. ellerine sağlık canım çok teşekkürler desteğin için,güzel tariflerinin ikiside az önce yayınlandılar,gene beklerim,selamlar :)

    YanıtlaSil
  2. misafirlerime bunuda yapmak isterim dogrusu severim islak kekleri kurabiyeleri

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)