6 Mart 2012 Salı

MISIRLI-YEŞİL ELMALI-YOĞURTLU KEREVİZ SALATASI-KEREVİZ MEZESİ

Kereviz son zamanlarda mutfağımıza girmeye başladı. İyikide girdi ve ben çok seviyorum.
Özellikle de yoğurtlu salatasını,hepimizin  yaptığı bu salata için malzeler;
1 orta boy kereviz
2 diş sarımsak rendesi
1 adet rendelenmiş arjantin elması
5-6 dal kıyılmış dereotu
küçük kase mısır
yarım kilo özenmiş yoğurt
sevmediğim için mayonez koymadım siz koyabilirsiniz
kerevizleri rendeleyin ve kararmaması için limon suyu gezdirin.
yoğurda mısır hariç tüm malzemeleri koyup karıştırın ve servis tabağına alın.
Ben mısırı üzerini süslemek için kullandım siz içinede koyabilirsiniz.


5 yorum:

  1. Bizde de kereviz son yıllarda çok pişer oldu.Ailecek bayılıyoruz, sizinkide harika gözüküyor.Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. çocukken kerevizden nefret ederdim.. şimdi tarifini okuyorumm.. ilginç :)

    ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Harika bir salata, ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, kerevizi böyle bilmezdim. Çok hoş olmalı deneyeceğim. Bloğunuz çok güzel, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ah aaahh
    salatalara bayılırım...
    ellerine sağlık canım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)