3 Mart 2012 Cumartesi

ARASI MUZLU ÜZERİ KİVİLİ BATON YAŞPASTA

Büyüklerimiz boşuna dememişler tatlı yiyelim tatlı konuşalım diye.....
Ben çok severim tatlı yemeyi özelliklede böyle meyveli pastaları daha bir severim..
 Zaten ilişkinin o aşamasında gayet iyiyiz de birde 58-60  62'lere dayanan kiloya gelince pastayla olan ilişkilerimiz ne olur bilmiyorum!!!!
Neeyse efendim gelelim
Her zaman yapığım klasik pandispanya tarifime;
5 yumurta
1 su bardağı şeker
birkaç damla limon suyu veya su
kabartma tozu ve
2 su bardağı un
 İyice çırpılan kek yağlı kağıt serilmiş fırın tepsisine dökülür ve üzeri kızarıncaya kadar pişirilir.
Pandispanya ılıyınca rola sarılır ve biraz öyle bekletilir. Pasta kreması ve 1 paket kremşanti
karıştırılıp çırpılır.
Pandispanya  biraz süt ile ıslatılırki kuru kuru olmasın.
Arasına krema bir kat krema sürülür ve muzları ister doğrayın ister tüm yerleştirin.Üzerine bir kat daha pasta kreması sürün.Üzerinede kalan krema bolca sürülür ve kremşanti pompasıyla şekil verilir.
Kiviylede dilediğiniz gibi süsleyin. Ben kivinin üzerini tart jölesi pişirdim.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)