15 Mart 2012 Perşembe

ŞEKERPARE KAYISI KOMPOSTOSU

Ben kompostoları da hoşafları da çok seviyorum.Sindirimi kolaylaştırdıklarından
ve bağırsaklarımızı çalıştırdığından yemeklerimizin yanında özellikle pilava eşlik etmeliler
diye düşünüyorum.
Yazdan da dolabıma hemen hemen her türlü meyveden hazırlayıp koyarım.
Daha önce yayınladığım erik kompostosuyla aynı yapılışı.
Üzerine renk kaması için nar koyacaktım ama kalmamış:(
Özellikle kayısı kompostosunda şekerpare kayısısı kullanıyorum.
Yumurta sarısı gibi gözümüde doyuruyor ve diğer kayısılara görede daha tatlı
oluyorlar. Afiyetler olsun efendim.

5 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar,bende kayısı hoşafına yada kompostasına bayılıyorum, özelikle bezelye-pilav ikilisinin yanında hımmm süper oluyor.Ellerıne saglık canım.

    YanıtlaSil
  2. BEN GELDİM CANIM
    MMM YUMUŞACIK LEZZETLİ ELLERİNE SAĞLIK
    :))

    YanıtlaSil
  3. sayfan ne güzel olmuşş.

    YanıtlaSil
  4. çok sağoluun canlarım ya ziyarertiniz inanılmaz mutlu ediyor beni
    evet yeni sayfamı bende çok beğeniyorum sağol pudra şekerim

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım nefis olmuş :))sevgiler..

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)