5 Mart 2012 Pazartesi

EVDE ET DÖNER veya EVDE İSKENDER YAPIMI


Evde istediğimizi yapmak mümkün ve  daha lezzetli oluyor. Tabi iskenderin anavatanı  Bursa'yı aradan çıkarıyorum. Sadece uğraşmak,çalışmak emek kısaca:(
Emeksiz olanında lezzeti olmaz.Daha önce yayınladığım evde tavuk döner yapımı gibi. Sos yapmadığım zaman et döner  soslu iskender oluyor.
Sosu için;
2 yemek kaşığı tereyağı
1 yemek kaşığı salça
1 yemek kaşığı ketçap(ben yazdan hazırladığım domates sosundan kullandım)
tuz ve karabiber
üzerine eritilmiş tereyağı

Öğle yemeğine tavuk döner yapacağım. Oğlum okula giderken özel istek istedi.Onların sevdiği yemekleri en sağlıklı şekilde yapmaya çalışıyorum.


4 yorum:

  1. Tabağın sunumu harika..tadına bakmadanda nefis bir yemek olduğu anlaşılıyor..ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  2. offf.harika canım.tabağı uzanıp alasım geldi.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. aaah aaah beni midemin tam ortasından vurdunuz :)))
    döner mi duydum yosa iskender mi
    hiç farketmez...
    ikisinede bayılırım çok severim çook
    her hafta sonu yesem bıkmam valla :))
    ellerinize sağlık...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. bende de halihazırda bekleyen bir kebap tarifi var. tabağında muhteşem olmuş ellerine sağlık. yine döktürmüşsün tatlım. sevgiler...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)