11 Mart 2012 Pazar

HAVUÇLU DOYURAN PASTA-KIRMIZI HAVUÇLU PASTA


Pratik bir tatlı daha.... canım birşey yapmak istemediğinde,
ama çocukların inatla anne tatlı tatlı diye isyan bayrağını çektikleri zamanda yaptığım,
hepimizin yaptığı bu havuçlu pastayı laf aramızda bende çok severim.
 Sevmediğim ne varda sanki!!!
Hem evde ziyan olmasın diye malzemelerin bir araya geldiği,
aşure gibi karışık ve lezzetli havuçl pasta için birebir ölçü vermeyeceğim.
İçine koyduğum malzemeler;
kakolu ve sade bisküvi
rendelenip biraz şekerle sotelenen havuç
(kırmızı ve turuncu havuç kullandım)
ceviz parçaları
damla çikolata
ince ince doğranmış kayısı kurusu
ince ince doğranmış incir kurusu
çekirdeksiz üzüm
biraz hindisan cevizi
Bir kaşık yardımıyla bir güzel karışırılır ve herhangi bir kalıba
 (ben silikon dikdörtgen kalıba koydum)
 streçfilm serip içine koydum.
Bir kaç saat dondurucda kalması yeterli oluyor.Üzerine de çikolata sosu pişirip servis yaptım.
Biraz soğuk,biraz içine kapanık bu günde (bizim burası böyle şuan) afiyet balşeker olsun.



7 yorum:

  1. ziyaretin için çok teşekkürler canımm izleyicin oldum bende beklerim:))

    YanıtlaSil
  2. ııımmmmm, nefis görünüyor, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. kolay ve pratik bir tarif elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. canım benim bloğun linkini al kendi kumanda panelinde izleye tıkla beni takibe almış olursun. benim bildiğim böyle ama başka yolu var mı bilmiyorum. bir daha dene bakalım. bu arada pasta harika ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. Lezzet bombası, nefis bir pasta olmuş. Bir dilim aldım canım. Yetmezse yine uğrarım. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Bence çok pratik ve leziz olmuş ellerine sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. çok kolay besleyici
    ilk fırsatta bende deneyeceğim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)