8 Mart 2012 Perşembe

LÜTFEN okuyun ÖNEMLİ

      Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar... Ben blog dünyasında yeniyim.... Biçok şeyi anlamıyorum ve sağolsun arkadaşım Mutfak notları komşum ve bana yardımcı oluyor.
       Bloğunu izlediğimiz bir arkadaşımda birebir kopya tarifi görünce şok oldum. Link verse problem yok.Tabiki birbirimizden esinlenerek   yapıyoruz,  deniyoruz.
İlk yeşil mutfaktan tariflerde gördüğümüz teflon tencere kakolu keki
sevgili mutfak notlarıyla bunun tuzlusunu yapsak,şöyle böyle beraber konuşurken
çok çeşitli teflon tencere tuzlu kekleri yaptık ve hepsini yayınlamadık bile. Çok önce yaptığım teflon tencere tuzlu kek 15 dakikada tarifin tarihine bakarsanız anlarsınız zaten.  Şu an en popüler tarifim birde....
Yani anlayacağınız eskidi bile. Hatta postunu yazacağım  teflon tencere limonlu kek resimlerim var.
Yeni bir buluş gibi pazarlamalarına insanın canı sıkılıyor.
Lütfen biribirimize SAYGI duyalım.

Lütfen sevgili ÖZLEM ve
Sevgili MELİSA'nın sayfalarına bakarsanız
yapılan haksızlığı görürsünüz


4 yorum:

  1. Maalesef böyle şeyler oluyor benim de bir tarifimi birisi link vermeden yayınlamış sadece benim değil bir çok blogcu arkadaşımın tarif ve resimlerinden kendine blog açmış ve oh gelsin yorumlar sanki kendi yapmış gibi Allah kabul etsin ne yorumgelirse teşekkür falan ay bak yine sinirlendim bu konuya tahammul edemiyorum insanların emeklerini çalmalarına kim olursa olsun böyle sayğısızlığa gelemiyorum sen o blogun adresini bana mail atsana canım ben bi ona yazayım bu tarif senin değildir diye

    YanıtlaSil
  2. böyle bloglara dava açılabiliniyor
    haberiniz olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. yıldızcım izlemeyide durdum zaten o vatandaşı,eminim haberi olmuştur utanması varsa bir özür diler herhalde

    YanıtlaSil
  4. canım muhabbet sofrası dava açalıbiliyorda işte uzar gider bilmiyorum artık ne yapsak

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)