14 Şubat 2012 Salı

SÜNGER TATLISI (YOĞURT TATLISI)


 İnanmıyacağınız kadar hafif, 10 dilim yeseniz de hiç yememiş gibi hissedeceksiniz. Gerçekten çok hafif ve malzemesi az olan harika bir tatlı. Süngerden de süngerimsi denemesi bedava buyurun tarifi;
5 yumurta(ben 4 kırıyorum)
2 türk kahve fincanı şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı yoğurt
1 paket kabartma tozu
5 kahve fincanı un
şerbeti için;
4 su bardağı şeker
4.5 su bardağı su
çok kaynatmaya gerek yok

                                NOT:Orta boy borcamdan biraz daha büyük bir tepsiye altını biraz yağladıkan sonra dökün.
Sadece tam malzemesine uyun lütfen tatlı ve şerbet ılıkken dökün.Süper bir tarif....Ayrıca bu tarifimi sevgili Tombultarifler ve sevgili Güloanneye gönderiyorum

.

3 yorum:

  1. pekı bır gun onceden yapsak olurmu? ertesı gun aksama servıs yapsam

    YanıtlaSil
  2. pekı bır gun onceden yapıp ertesı akşama servıs yapsam bırsey olurmu?

    YanıtlaSil
  3. tarıfte 4 su bardagı seker tekrar 4,5 su bardagı seker dıye yazıor ben anladım su demek ıstedıgınız ama yenı yapanar ıcın duzeltın ıstersenız

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)