12 Şubat 2012 Pazar

YABAN MERSİNLİ KURABİYE


      Biliyorum abarttım iyice bu kurabiye  olayını,  arka arkaya kurabiye...,kurabiye.....,daha  da gelecek kurabiye tarifleri......Çok seviyorum, çayın,kahvelerin hatta bitki çaylarının yanında bile:)Sağolsun aramız çok iyidir:)...İşte yaban mersinli kurabiye ve malzemeler;
100gr.margarin
3 yemek kaşığı tereyağı
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
biraz damla çikolata
biraz kırlmış ceviz
biraz yaban mersini
biraz da mısır gevreği (kellogs)
1 çay bardağı nişasta
aldığı kadar un

              Tüm malzemeler yoğrulur ve dilediğiniz şekilde yapın. Pişince benmari eritilmiş çikolata ile süsleyin. Ben aklıma gelenleri koydum çok güzel oldu tadı. Bir sonrakine tarçın da ekleyeceğim.Sağlıcakla ve afiyetle kalın.
     
          Bu tarifimi sevgili Tombultariflere  ve sevgili  Güloanneye gönderiyorum  
                                        

7 yorum:

  1. ben de pastane kurabiyelerini sevmem ama evde yapılan kurabiyelere bayılırım hele de çayla.Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Öncelikle yorumunuz ve ziyaretiniz için teşekkürler...Aydın'a tayininizin çıktığını yazmışsınız.Görev yeri neresi?Yardımcı olabileceğim herhangi birşey olursa çok memnun olurum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Canım, tarifinizi yayınlandım Ellerinize ,sağlık..Katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliği desteklerinizi bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Canım daha öncedede tarif gönderdiğinizi bloguma mesaj olarak bırakmıştınız ama size blogunuza ulaşamadım ve blogumdan çağrı yapmıştım.Blog linkinizi yazmış olsaydınız alırdım, yalnış anlaşılmasın.sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Canım,patetesli çiğ köfteni yayınlandım Ellerinize ,sağlık..Katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliği desteklerinizi bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Canım,patetesli çiğ köfteni yayınlandım Ellerinize ,sağlık..Katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliği desteklerinizi bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  7. harika görünüyorlar arkadaşım tadı da çok güzeldi ellerine sağlık

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)