29 Şubat 2012 Çarşamba

MİLFÖYLÜ ÇUBUKLAR ve MİLFÖYLÜ ÜÇGEN BÖREKLER

Çocuklar bayılıyor milföye,kahvaltılarda veya okuldan gelince sıcacık yesinler diye evde bulunduruyorum.Hepimiz evde pratik olduğundan dolayı yapıyoruz. Özellikle kuplara koyduğum milföy çubuklarına (resimdende anlaşılacağı gibi) bayılıyorlar. Bir adet milföyü 5 eşit uzunluka kesin ve elinizle uçlarından ters yönde kıvırın.Fırın tepsisine yerleştirip üzerine çok az yumurta sarısı sürün.

Bunlarda peynirli üçgen milföyler............

7 yorum:

  1. :))
    Ellerine sağlık
    nefis
    ama arkada görünen kız çok güzel bakıyor :))
    Onu da yerim ben :))

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok pratik.Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. canım merhaba,
    milföyü bende çok severim...
    bu arada fotodaki arkadaki kızda çoook tatlıymış...
    ellerine sağlık canım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. iyiki milföy var canım.hem kurtarıcı hemde lezzetli .her çeşide giriyor.ellerine sağlık.öpüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Canım ziyaretin için teşekkürler her zaman söylerim milföy hamuru iyiki var:))Ellerine sağlık bende çok sık yaparım sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. aldim kactim....
    hmmm nefis nefis.....

    :-))

    YanıtlaSil
  7. güzel yorumlarınız ve ziyaretleriniz için hepinize teşekkür ederim.o güzel bakan hanım evizin nazlı kızı Elif Nazlı'mız, poz vermeye bayılıyorlar,üçüde birbirinden meraklı fotoya:))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)