17 Şubat 2012 Cuma

PEYNİRLİ MİLFÖY BÖREKLER

      Evde bulundururum hazır milföyleri,benim minikler bayılıyorlarf özellikle börek krizleri tuttuklarında. Tabi ben ve babalarıda....Milföylerin bir kenarından 3 adet çizik atın. Arasına peynirli harçtan (kıymalı,patatesli,tavuklu bezelyeli ve dilediğinizi) kayun ve kapatın. Kahvaltı veya ikindi çaylarının yanında da çok pratik oluyor.Üzerine çok hafif yumurta sarısı sürün. Pişince güzel bir görüntüde oluyor. Afiyetle kalın...Hayırlı Cumalar....


        Bunlarda börek hastası  ve hayatımın anlamları  3 afacanım......Sizleri çok seviyorum......

8 yorum:

  1. Oh ne guzel afıyet olsun bu güzel miniklere

    YanıtlaSil
  2. maşşallah ALLAH nazarlardan saklasın.hepsi çok tatlılar.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl da şirinler böyle.Allah nazarlardan korusun.Ellerine sağlık canım.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Afacanların cok şekerler RABBIM kem gözlerden esırgesın onları..afiyetle yesınler anne kuzuları..

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ooooooh afiyet olsun
    :)
    yarasın canlarıma.
    ayşe teyzeleri sevsin.

    YanıtlaSil
  6. ooh afiyet olsun onlara.Milföylerin arasına ben çikolata koyup pişiriyorum ,o da çocukların çok sevdiği bir tat oluyor..

    YanıtlaSil
  7. oh maşallah onlara yesinler de büyüsünler inşallah :)

    YanıtlaSil
  8. Maşallah çok tatlılar üçüde :))Allah nazardan saklasın :)))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)