14 Şubat 2012 Salı

SÜNGER TATLISI (YOĞURT TATLISI)

        İnanmıyacağınız kadar hafif, 10 dilim yeseniz de hiç yememiş gibi hissedeceksiniz. Gerçeken çok hafif ve malzemesi  az olan harika bir tatlı. Süngerden de süngerimsi  denemesi bedava buyurun tarifi;
5 yumurta(ben 4 kırıyorum)
2 türk kahve fincanı şeker
1 çay bardağı sıvıyağ
1 çay bardağı yoğurt
1 paket kabartma tozu
5 kahve fincanı un 
şerbeti için;
4 su bardağı şeker
4.5 su bardağı su
çok kaynatmaya gerek yok 

  NOT:Orta boy borcamdan biraz daha büyük bir tepsiye altını biraz yağladıkan sonra dökün. 
Sadece tam malzemesine uyun lütfen tatlı ve şerbet ılıkken dökün.Süper bir tarif....Ayrıca bu tarifimi sevgili Tombultarifler ve sevgili Güloanneye gönderiyorum

       .

14 yorum:

  1. Ellerine sağlık arkadaşım
    valla bir anda tatlı krizim tuttu şimdi :))
    olsa ne güzel olurdu...
    Kocaman sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. mmmm canım ellerine sağlık.
    :)))
    sünger gibi olmuş.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık:)harika görünüyor:)

    YanıtlaSil
  4. Çok canım çekti șu an...

    çok lezziz gözüküyor

    ellerine saĝlık :-))))

    YanıtlaSil
  5. Canım, tarifinizi yayınlandım Ellerinize ,sağlık..Katılımınızdan dolayı çok tşk ederim.O güzel tariflerinizle etkinliği desteklerinizi bekliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  6. elinize saglik gercekten cok güzel gözüküyor.yalniz bir sorum olacakti kahve fincani nescafe fincanimi yoksa türk kahve fincanimi birde kalip boyutu ne kadar büyülükte olmali?

    YanıtlaSil
  7. birde un miktarini yazmamissiniz.

    YanıtlaSil
  8. yoğurt tatlısı yapmasını bildiğim nadir tatlılardandır, ellerine sağlık, nefis.

    YanıtlaSil
  9. şerbetli tatlı nefis görünüyor,eline sağlık.
    bende misafirliğe beklerim.
    http://pudrasekerim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. tatlım tarifin yayında katılımın ve bana verdiğin destek için çok teşekkür ederim iyiki varsın sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Düzeltmeleri yaptım sevgili adsız izleyenim, tüm arkadaşlarıma teşekkürler güzel yorumlarınız için.

    YanıtlaSil
  12. nefisti canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık,tariflerinizin hepsi çok güzel,etkinliğimize verdiğiniz destek içinde çok teşekkür ederim,selamlar olsun,,,izlemeye alıyorum müsaadenizle :)

    YanıtlaSil
  14. tatlilara dayanamam cok güzel görünüyor sabah sabah bak canim cekti,ellerine saglik.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)