21 Şubat 2012 Salı

HALLEYLİ KURABİYE DENEDİM OLDU SÜPRİZ KURABİYE

        Halleyi daha önce sevdiğimden bahsetmiştim. Kurabiye hamurumun içinede koydum,çok güzel oldu. Denemelik olunca birkaç tane yaptım.İnşallah sonra yapacağım. Gerekli malzeme;
5 kaşık tereyağı
1 kahve fincanı sıvıyağ
1 yumurta
1 çay bardağı pudra şekeri
1 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı kakao
aldığı kadar un
      Üçgen kestiğim halleyleri kurabiye hamurunun arasına koydum  ve doğruca fırına gitti. Çıkınca eritilmiş çikolalatayla süsledim. Enfes olan halleyler dahada bir enfes oldu tereyağının tadıyla......Hımm deneyin lütfen tam süpriz kurabiye oldular. Afiyette kalın.







6 yorum:

  1. çok güzel olmuş canım alasım geldi köşesinden bir iki:)
    ellerine sağlık sevgiler)

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık canım. Hakikatten tam bir süpriz kurabiye olmuş. Afiyet olsun sizlere.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık, afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  4. annem kılıklı :)

    annemde evde ne kadar bisküvi, gofret var kurabiyenin içine katıyor
    hamuruna hemde :)

    geçen bi kurabiye yapmış evde yokken

    bil bakalım ne var içinde diyor
    ya diyorum ben bu tadı biliyorum ama gelde bul :)

    en sonunda dedi portakallı gofret eklemiş :)

    eline sağlık seninde anneminde :d

    YanıtlaSil
  5. ceplerimi doldurdum kaciyorum :-))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)