14 Aralık 2013 Cumartesi

TAZE BAMYA KIZARTMASI - KILIÇ BAMYA KIZARTMASI

 
Ne alaka der dediğinizi duyar gibiyim...Taze bamya hemde bu zamanda,,, daha önce de yazdığım gibi bloğuma hakettiği zamanı maalesef ayıramıyorum. Onun için arşivimdeki resimlerden hangisi gözüme takılırsa onu yazıyorum.
Cips sevenler, çıtır lezzet ve değişik sunumlar sevenler için bence masaların gözdesi olacak bir tarif. Keşke difrizime tüm olarakta hazırlayıp koysaydım. Resimi görünce canım çekti:) Seneye artık!..
malzemeler;
yarım kilo uzun (kılıç) taze bamya
3-4 kaşık yoğurt
tuz. karabiber,pul biberi
galete unu
 Ayıklanıp yıkanan bamyalar baharatlı yoğurt karışımına batırılır. Daha sonra galete ununa bulanır ve sıvı yağda iyice kızartılır. Afiyetle yenilir.
 
 
 
not: Yumurta sevmediğim için kırmadım. Ben yumurta sevenlerdenim diyorsanız 1 tane yumurta kırıp yoğurt yerine baharatlı yumurta harcı yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)