10 Mart 2014 Pazartesi

Konya Blogger Buluşması + Workshop Etkinligi ve Sponsorlarımızın Hediyeleri:)

 
 
Husnadan  rengi de favorim olan  servisler için ve ve biz Konyalı bloggerlere sponsor olduğu için çok teşekkürler....
 
 
 
Apolena Home renkleri cok canli ve desenleri birbirinden guzel makyaj cantalari hediye etti. Çok ama çok şık, resimi görünce bana hak vereceksiniz:)
 
 

 
Doa Kozmetik bir sabun ve bakim yaglari hediye etti. En kısa zamanda deneyeceğim, saçlarım böyle güzel bakımı hakkediyorlar.
Teşekkürler  Doa Kozmetik ...
 
 
 
Otantik Boncuk  'ta bize renkli mi renkli bilekler hediye etti. Evde iki kız olunca bana kalmadı ama kızlarıma çok yakıştı.
Teşekkürler  Otantik Boncuk
 
 
 
Otaci  sen bir harikasın. Hediye ettiğiniz şampuanlar hem benim hem arkadaşlarımın yüzünü güldürecek. Teşekkürler  Otaci  ..
 
 
Hy Fashion 'ın bize hediye ettiği  kolyeye  bayıldım. İnanın geceleri bile çıkarmıyorum. Çok sevdim, zarif kolye için
 teşekkürler Hy Fashion
 
 

Cyrene bizlere makyaj temizleme suyu ve sac bakim kremi hediye etti. Çok teşekkürler  Cyrene ...
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)