4 Şubat 2013 Pazartesi

MEYVE SOSLU UN KURABİYESİ

Herkese kucak dolusu sevgiler...15 tatil yaa  tariflerimizi evirip çevirip,
süsleyip püsleyip çocuklarla yapıyor ve yiyoruz. Hamur yoğurduğumda mutlaka yaparım bu kurabiyeyi....
daha öncede yayınlamıştım ama bu meyve soslu kurabiye, kesinlikle kendi fikrim olan meyve soslu şekliyle size de
yayınlamak istedim.
malzemeler;
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı pudra şekeri
1 paket dr.otker meyve sosu
aldığı kadar un
sosdan birazını ayırın ve kurabiyenin dışı için biraz nişasta ve suyla pişirin.


daha önceki yayınladığım sıvıyağlı un kurabiyesi tarifimdir, bakmak isterseniz tık tık;




13 yorum:

  1. elıne sağlık bu sosu bende kullanıyorum ama ıcıne kullanmak aklıma gelmedı deneyecağım

    YanıtlaSil
  2. Canım ellerine sağlık un kurabiyelerin meyve sosu ile çok şıklaşmışlar.Al beni yer der gibiler afiyetle yiyin.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. hmmm nefis görünüyorlar ellerine sağlık canım..Sıvı yağlı kurabiye tarifini denemiştim zaten eminim bu haliyle de muhteşem olmuştur..Senden geçer not aldıysa o kurabiye 10 numara olmuştur eminim:))sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Nefissss görünüyor...
    Ellerinize sağlık...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. cok güzel görünüyor ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  6. Eline sağlık nefis görünüyor :) evgiler

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel fikir. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Fikrini ,Eline ,emeğine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  9. İlk fırsatta deniycem Bu sosları hiç denemedim. Çok güzel görünüyor.misssssssssssss

    YanıtlaSil
  10. efendim saygilar aldigi kadar un nedemek bunun orani nedir tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  11. aldigi kadar un nedir efendim bunun orani nedir mesela 1 bardak sekere ne kadar un koymak lazimdir tesekkur derim rusyadan sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert tufan bey mutfak bilginiz azsa haklısınız aldığı kadarı anlayamazsınız. bu tür kurabiyelerde pek ölçülü olmuyor, ama size yardımcı olmak adına ve un kurabiyesinin tam tadında olması için yumuşak ve ele yapışmayacak bir hamur olması gerekiyor.Zaten dağınık ve yağlı bir hamur oluyor onun için çok fazla un ilave edilmiyor. azar azar eklerseniz unu inşallah benim kurabiyelerim gibi mükemmeliyeti yakalarsınız:) sevgilerimle

      Sil
  12. nefis görünüyor ellerinize sağlık

    bloğunuzu takibe aldım bende bekliyorum bloğuma

    http://misevimm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler...
Yine beklerim:-)